Sunday, May 8

mother's day bagi qaiyyum

kalau di poland akan sambut pada 26 may. so qaiyyum masih blur n tatau pasal mother's day ni even aku dah ceta mother's day ni ala ala birthday semua mak di dunia ni.. nanti 26 may kat sekolah tuh dia paham la bila cikgu ajar nanti.. and aku pasti..kalau tak kad.. mesti ada la hadiah yang dorang kena buat untuk mak masing2.. time tu gigih la dia paksa aku pakai semua tuh :)

cerita nya ntah pukul berapa pagi ntah, aku terjaga tidur and nampak dia berbalut dengan kain batik aku.. dalam kain batik tu ada kain kurung aku... alah siannyaaa... rupanya dia tak sampai hati nak kejut aku yang tengah conquer selimut.. jadi nya dia cari kain batik n kain kurung untuk balut dia yg tgh sejuk... so sweet kan... then aku sedar.. qaiyyum memang tak pandai nak wish mother's day ni..tapi dengan perbuatan dia ni je dah 'wish' aku kan?? i love you son!!!!!







dan qaiyisha marami... mama percaya qaiyisha wish mama happy mother's day dalam hati... terima kasih anakku... kami rindu kamu!





3 comments:

~LeeyanaRadhi~ said...

comel qaiyisha....qayyum is super hensem... ;)

nur aishah bte abd hadi said...

ak ah kak
comel betul anak akak
nama pown sedap

Jelita78 said...

yes dear!
happy mommy day to u too!

never heard of qaiyisha marami..
kat mana dia?